dissabte, 22 de juny del 2013

Fotos 1a trobada de Bicicletes Clàssiques a Sant Cugat



Benvolguts seguidors

El dissabte passat vaig anar a la trobada de bicicletes clàssiques que van organitzar els de Sant Cugat.
Vaig aprofitar per fer fotos per a mi, però també per compartir-les amb la gent que no va poder anar-hi.
Aquí les teniu...
















Aquí em teniu amb el meu pare, exposant-nos per què el fotògraf ROBERT RAMOS ens fes una foto en 3D. 


Jo m'hi vaig presentar amb dues bicicletes: l'empordanesa EMPORIUM i la ESPECIAL BH




I una foto dels guanyadors



Un dels guanyadors és el RECICLONE. Felicitats a tots!


Les bicicletes guanyadores eren: (d'esquerra a dreta)

- Una Ducson del 1953 (millor bicicleta anterior al 1960)
- Una Raleigh (millor bicicleta transformada)
- Una Zeus de carretera (millor bicicleta de carretera)
- Una Rabasa Derbi plegable (millor bicicleta clàssica)

Podeu trobar més fotos de la trobada AQUÍ. El facebook de la botigua de bicicletes Clinic Bikes de Sant Cugat, que és la que es va encarregar, junt amb el Reciclone, d'organitzar i poder dur a terme aquesta trobada.


També informar-vos del vídeo que vaig fer. Us explico. Com que sóc un aficionat no vaig tenir en compte que quan es fes de nit no es veuria res. Més que res perquè la càmera que portava no porta cap tipus de focus. Per tant, de moment no penjaré el vídeo. El que faré és editar-lo, retallar els moments que no es veu res o aquells que no valen la pena de que surtin, i un cop tot ben maquetat el penjaré.

En fi. Felicitar a l’associació de comerç de Sant Cugat per prendre aquesta iniciativa i sobretot... a tots els participants!!!!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada